173,00 zł
Cena regularna:
345,00 zł
210,00 zł
Cena regularna:
419,00 zł
219,00 zł
Cena regularna:
369,00 zł
129,00 zł
Cena regularna:
329,00 zł
199,00 zł
Cena regularna:
389,00 zł
79,00 zł
Cena regularna:
159,00 zł
219,00 zł
Cena regularna:
559,00 zł
139,00 zł
Cena regularna:
289,00 zł
115,00 zł
Cena regularna:
189,00 zł
159,00 zł
Cena regularna:
389,00 zł
119,00 zł
Cena regularna:
189,00 zł
169,00 zł
Cena regularna:
329,00 zł
388,00 zł
Cena regularna:
639,00 zł
79,00 zł
Cena regularna:
199,00 zł
129,00 zł
Cena regularna:
229,00 zł
119,00 zł
Cena regularna:
289,00 zł
569,00 zł
329,00 zł
Zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Jeśli
A) jesteś konsumentem
lub
B) jesteś osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami po 31 grudnia 2020 r. jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego
- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: shop@vivero.pl
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres sklepu lub do paczkomatu INPOST:
- adres SKLEP VIVERO
65-074 Zielona Góra ul. Kasprowicza 2/18
- PACZKOMAT INPOST ZGO07APP (Zielona Góra ul. NOWA 16) , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
Proponujemy korzystać z aplikacji InPost Mobile lub przez stronę https://szybkiezwroty.pl/pl/vivero
lub w inny wygodny dla siebie sposób.
link do instrukcji: https://inpost.pl/szybkie-zwroty
Opłata za dokonanie zwrotu to tylko 11,00 zł przy czym nie musisz jej opłacić w momencie zwrotu lub generowaniu etykiety lecz zostanie ona odliczona od kwoty, którą zwrócimy Tobie za odesłany towar.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
- dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za Twoją wyraźną zgodą przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu Cię przez nas o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
Jeśli jesteś konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: shop@vivero.pl lub drogą pocztową na adres ul. Hawryłowicza 6.
Wadliwy towar należy wysłać na adres: ul. Kasprowicza 2/18
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.